Hoperyhmät | Hopeseurakunta
C9566E6A-594F-4E47-A10B-27A8B415D0AF_edited.jpg

HOPERYHMÄT

Hopeseurakunnan toiminnan ytimessä on ajattelu kuulumisesta kiinteänä osana seutuun ja yhteisöön, jonka keskelle Jumala on asettanut meidät seurakuntana elämään ja toimimaan.

Seurakuntana panostamme yhteyteen ja yhteisöllisyyteen. Toiminnallisesti se ilmenee kerran kuukaudessa Hopesunnuntaissa klo 15.00, joka luo puitteet erilaisten ihmisten kohtaamiselle. Kolme kertaa kuukaudessa sunnuntaisin klo 11.00 ja 15.00 Hope yhteisöissä kussakin on koolla 30–50 osallistujaa. Yhteisöt helpottavat tutustumista uusiin ihmisiin, luovat tilaa vuorovaikutukselle ja auttavat hahmottamaan oman paikkansa suremmassa kokonaisuudessa. Kolmas kokoontumisen muoto ovat Hoperyhmät, jotka kokoontuvat pääsääntöisesti kodeissa viikoittain.

Hoperyhmät tarjoavat mahdollisuuden keskustella ryhmän jäseniä koskettavista asioista luottamuksellisessa ja rennossa ilmapiirissä tukien ihmisenä kasvamista ja omien lahjojen löytymistä.

Hoperyhmiä on monenlaisia ja ne ovat aina jäsentensä näköisiä. Jotkut keskittyvät enemmän keskusteluun, toiset ryhmät taas ovat enemmän toiminnallisia. Kaikilla on kuitenkin yhteinen tavoite: ne ovat olemassa hengellistä kasvua, yhteyttä ja välittämistä varten.

Ilmoittaudu mukaan Hoperyhmään!

Kiitos ilmoittautumisestasi!